Gazprom is een specialist in zakelijke energie met uitstekende klantenservice. Ze bieden zakelijke energie op een heldere, eenvoudige manier met duidelijke producten. Ze leveren energie en gas voor verschillende soorten ondernemers: van MKB en ZZP’ers in Nederland, tot Multisites, zorgondernemingen, brancheverenigingen, collectieven en grootzakelijke klanten.
Sociaal en bewust ondernemen hoort ook bij Gazprom. Een goed voorbeeld hiervan het kantoor in ’s-Hertogenbosch waar er zo duurzaam mogelijk omgegaan wordt met energie. Bijvoorbeeld door bewegingssensoren. Dit zorgt ervoor dat er alleen licht brandt waar mensen zijn.
Gazprom Energy is onderdeel van Gazprom groep. Een van de grootste energiebedrijven in de wereld. Hierdoor kunnen ze continuïteit bieden als het gaat om energie leveren.
Adres
Utopialaan 48
5232 CE ‘s-Hertogenbosch
Opgericht in
2011
–
medewerkers
Klantenservice
Op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur
Kosten klantenservice
Lokaal tarief
In 2011 werd Gazprom energy opgericht in Nederland. Ze verkopen zakelijke energie aan ondernemers in Nederland. Gazprom is groot en heeft veel klanten. Ze streven ernaar om de klanten zo persoonlijk mogelijk te woord te staan. Dat is terug te zien in de manier waarop de klant contact legt. Ze werken zonder keuzemenu’s en hebben ook geen antwoordapparaten. Er is altijd iemand die de klant te woord staat.
Je mag zelf een energieleverancier kiezen. Kijk hier of jij kunt besparen op je energierekening.
Wil je meer weten over door ons aangeboden energieleveranciers? Bekijk dan onze energieleveranciers overzichtspagina.
Neem contact op:
Princenhagelaan 13
4813 DA Breda
info@vanzelf.nl
085-05 13 800
Via de chat
BTW: NL860809444B01
KvK: 76852695
Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.
We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.
Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.