Wij begrijpen dat je misschien nog vraagtekens hebt, daarom hebben we de meest gestelde vragen gewoon openbaar gemaakt voor je! Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen waar we onze klanten vaak mee helpen.
Je meldt je gratis online aan. Eenmalig. Tijdens je aanmelding geef je jouw voorkeuren aan ons door, bijvoorbeeld ‘Nederlands groen’. Vervolgens controleren we samen of jouw gegevens kloppen. Dit proces duurt ongeveer 3 minuten.
Wij gaan dan op zoek naar een goede energiedeal voor jou. Jij bepaalt of je ons voorstel een goed aanbod vindt.
Nadat de aanmelding bij je nieuwe leverancier geslaagd is, houden wij in de gaten of er een betere energiedeal voor je in de markt is. Op het moment dat we die tegenkomen, laten we je dat weten via e-mail. Het gaat allemaal Vanzelf.
Onze service kost jou niets en je kunt onze samenwerking op elk moment kosteloos opzeggen.
Wij krijgen een vergoeding van de energieleverancier waar jij naar overstapt.
Dat is natuurlijk geen probleem. Als je je bij ons aanmeldt, geef je jouw voorkeuren door en groene energie is vanzelfsprekend een van de opties. Wij speuren dan voortaan de energiemarkt voor je af naar een goede groene energiedeal voor jou.
Als er een verandering plaatsvindt in jouw energieverbruik, dan kun je ons het beste een mailtje sturen. Als je het ons laat weten via administratie@vanzelf.nl, helpen we je graag verder.
Je kunt onze samenwerking op elk moment kosteloos beëindigen. De overeenkomst met jouw energieleverancier loopt op dat moment wel nog tot einde contractdatum door. Daarna gaat het niet meer vanzelf.
Opzeggen doe je door een e-mail te sturen naar: opzeggingen@vanzelf.nl.
Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Neem contact op:
Princenhagelaan 13
4813 DA Breda
info@vanzelf.nl
085-05 13 800
Via de chat
BTW: NL860809444B01
KvK: 76852695
Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.
We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.
Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.