Vanzelf logo

De auto switch dienst Vanzelf

Zodra jij je inschrijft bij ons gaan wij op zoek naar de beste energiedeal voor jou. Wij zorgen volledig voor jouw energie switch zodat jij altijd de voordeligste energiedeal in handen hebt.

De auto energie switch van Vanzelf is een gratis overstapdienst die jou altijd op de hoogte brengt van een betere deal. Wil jij automatisch overstappen en altijd het goedkoopst uit zijn. Schrijf je in!

Jouw energiezaken altijd goed geregeld.

Ontdek binnen enkele seconde hoe jij vanaf nu nooit meer te veel betaalt voor je energiecontract.

Wat is een auto switch?

Het zoeken naar een goede energiedeal is lastig. Het kost veel tijd om verschillende sites van energieleveranciers te bezoeken om zo een goed energiecontract af te sluiten. En vaak ben je niet het voordeligst uit. Wij willen je helpen de beste energiedeal te vinden.

Energie vergelijken
overstappen met gemak

Wij volgen de energiemarkt en zoeken naar geschikte energiedeals zodat jij dat niet hoeft te doen. Schrijf je in bij ons en wij nemen de zorg van je over zodat jij tijd vrij kan maken voor belangrijkere dingen.

Zodra wij een gunstige energiedeal gevonden en voor je geregeld hebben, vragen wij een vergoeding van 2,50 euro. Dit is per aansluiting, per maand van de energieleverancier die aan de deal is verbonden. Voor jou is onze service 100% gratis!

Vanzelf energie

Wat is het doel van een overstapdienst?

Sinds de liberalisering (vrijgeving) van de energiemarkt in 2001 moeten netbeheerders verschillende energieleveranciers toelaten op hun netwerk. Hierdoor hebben afnemers (jij als consument) keuzevrijheid voor energieleveranciers gekregen. Dit heeft voor een flinke toename van energieleveranciers in Nederland gezorgd. De energieleveranciers concurreren met elkaar door zo laag mogelijke energieprijzen te hanteren. 

Voor de eindgebruiker is de liberalisering van de energiemarkt een voordeel. Maar het zorgt er ook voor dat de eindgebruiker zelf de keus moet maken: bij welke energieleverancier wil ik een contract afsluiten? En wanneer moet ik overstappen van energie?

Wij begrijpen dat dit een lastige keuze is om te maken. Met onze overstapdienst helpen wij jou met het uitzoeken van de beste en meest gunstige energiedeal voor jouw huishouden! En wij houden je op de hoogte wanneer overstappen van energie voordelig is. 

Jouw energiezaken altijd goed geregeld.

Door ons zit je altijd goed, wij zorgen ervoor dat je energiecontract altijd up to date is. Zo betaal je nooit meer te veel. En hier hoef je niks voor te doen! Daar helpen wij je mee. Gratis!

1

Meld je gratis aan en geef eenmalig je gegevens door.

2

Wij bieden je de beste oplossing die bij jouw wensen/situatie past!

3

We regelen de overstap en gaan daarna elk jaar voor je aan de slag.

Dit gebeurt er met jouw gegevens

Wij houden jouw gegevens privé. Bij Vanzelf staan privacy en de veiligheid van jouw gegevens hoog in het vaandel. We doen er alles aan om jouw gegevens privé te houden. Wij zullen wel persoonlijke gegevens aan je moeten vragen om jouw aanvraag goed te kunnen verwerken. Welke gegevens wij van jouw nodig hebben en waarom kun je lezen in onze privacy verklaring. We hebben in onze privacy verklaring alles uiteen gezet zodat je kunt zien welke gegevens we van jouw nodig hebben en waarom. Ook kun je lezen hoelang we die gegevens bewaren en wie er toegang heeft tot jouw gegevens.

Over CIRE

Vanzelf is aangesloten bij CIRE. Dit is terug te zien in het CIRE keurmerk. Dit initiatief wordt ondersteund door de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en is voornamelijk bedoeld om agressieve energieverkopers tegen te gaan. Het doel is om jou als consument te beschermen en om de markt van energie-intermediairs transparanter te maken.

Website CIRE


Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.