Veel mensen vinden het regelen van hun energiezaken gedoe. Wij snappen dat, want het zoeken naar het beste contract op basis van jouw voorkeuren kost tijd. Tijd die je liever besteedt aan leuke dingen. De kans is echter groot dat je teveel betaalt voor je energie door nooit je contract aan te passen.
Dat is de reden waarom wij Vanzelf zijn gestart. Wij kennen de energiemarkt als geen ander en nemen jou de zoektocht naar een goede deal graag uit handen. Zo bespaar je op je energie en houd je ook nog tijd over voor de leuke dingen in het leven.
Vanzelf is een onderdeel van de Connecthing Group. Wij ondersteunen bedrijven bij het verkopen van energie en aanverwante producten en diensten.
Sinds 2008 hebben we samen met onze partners al meer dan 1 miljoen gebruikers geholpen aan een goed energiecontract. We vonden de tijd dan ook rijp om niet alleen bedrijven bij te staan met onze kennis van de energiemarkt, maar ons ook direct te gaan richten op consumenten.
Door je aan te melden bij Vanzelf geef je ons de bevoegdheid om namens jou, energiecontracten af te sluiten. We beloven je dat we ons uiterste best doen om de beste energiedeal voor je te vinden.
We laten je vanzelfsprekend alleen overstappen of verlengen als dat voor jou gunstig is. Wij mailen jou het aanbod en zo hou jij de regie.
Wil jij ook niet meer teveel betalen door níet met je energiezaken bezig te zijn?
Vul je voorkeuren en verbruik eenmalig in
Ontvang een persoonlijk aanbod van ons
Kies het aanbod wat het beste bij jou past
Het is gelukt! Je hebt vanaf nu altijd een goede deal
We blijven de energiemarkt voor je afspeuren
Vanzelf, jouw energiezaken altijd goed geregeld.
Neem contact op:
Princenhagelaan 13
4813 DA Breda
info@vanzelf.nl
085-05 13 800
Via de chat
BTW: NL860809444B01
KvK: 76852695
Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.
We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.
Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.