Vanzelf logo

Bekend van:

duurzame samenwerkingen

Energiecontract verhuizen? Wij regelen het.

Ook tijdens een verhuizing zit je altijd goed en betaal je nooit meer te veel voor energie. Én hier hoef je helemaal niks voor te doen!

Hoe werkt het

verhuizen energie

Bekijk binnen enkele stappen hoe jij vanaf nu nooit meer te veel betaalt.

Energie aanvraag goed geregeld voor je nieuwe woning

Als je binnenkort gaat verhuizen heb je waarschijnlijk een flinke to-do lijst. Bij een verhuizing denk je waarschijnlijk als eerste aan verhuisdozen. De aanvraag van gas en stroom wordt vaak over het hoofd gezien. Een verhuizing is een goed moment om dit te bekijken, of nog makkelijker: dit uit handen te geven! Vul jouw postcode in en wij regelen je energie tijdens het verhuizen!

Heb je meer vragen over energie verhuizen? In ons artikel met veelgestelde vragen rondom je energiecontract en verhuizen leggen we uit hoe het zit met je energiecontract, eindafrekening en meterstanden.

energie verhuizen

Zorgeloos verhuizen van je energie

Energie aanvragen

1. Eenmalig aanmelden voor de verhuizing van energie bij Vanzelf

Vul je nieuwe postcode in en geef eenmalig jouw voorkeuren aan ons door. Wij speuren voor jou de energiemarkt af naar een goede deal die past in jouw nieuwe woonsituatie.

2. Wij regelen de verhuizing van je energiecontract

Als je jouw energiedeal hebt gekozen gaan wij voor je aan de slag. Wij zorgen ervoor dat jouw contract start vanaf het moment dat jij de sleutels krijgt!

Doorlopend een goede energie deal
auto-switch goede energiedeal

3. Jij hebt de regie, wij zorgen voor de verhuizing van je energieleverancier

Omdat wij het voor je in orde maken kun jij je bezig houden met je spullen inpakken, of nieuwe meubels uitzoeken of even naar de bouwmarkt of… We houden je altijd op de hoogte via e-mail en zo hoef je hier niet meer naar om te kijken. Streep je energierekening maar al van je lijstje.

Dit zeggen anderen over ons​

Over CIRE

Vanzelf is aangesloten bij CIRE. Dit is terug te zien in het CIRE keurmerk. Dit initiatief wordt ondersteund door de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en is voornamelijk bedoeld om agressieve energieverkopers tegen te gaan. Het doel is om jou als consument te beschermen en om de markt van energie-intermediairs transparanter te maken.

Website CIRE


Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.