
1. Eenmalig aanmelden voor de verhuizing van energie bij Vanzelf
Vul je nieuwe postcode in en geef eenmalig jouw voorkeuren aan ons door. Wij speuren voor jou de energiemarkt af naar een goede deal die past in jouw nieuwe woonsituatie.
Bekend van:
Ook tijdens een verhuizing zit je altijd goed en betaal je nooit meer te veel voor energie. Én hier hoef je helemaal niks voor te doen!
Als je binnenkort gaat verhuizen heb je waarschijnlijk een flinke to-do lijst. Bij een verhuizing denk je waarschijnlijk als eerste aan verhuisdozen. De aanvraag van gas en stroom wordt vaak over het hoofd gezien. Een verhuizing is een goed moment om dit te bekijken, of nog makkelijker: dit uit handen te geven! Vul jouw postcode in en wij regelen je energie tijdens het verhuizen!
Heb je meer vragen over energie verhuizen? In ons artikel met veelgestelde vragen rondom je energiecontract en verhuizen leggen we uit hoe het zit met je energiecontract, eindafrekening en meterstanden.
Vul je nieuwe postcode in en geef eenmalig jouw voorkeuren aan ons door. Wij speuren voor jou de energiemarkt af naar een goede deal die past in jouw nieuwe woonsituatie.
Als je jouw energiedeal hebt gekozen gaan wij voor je aan de slag. Wij zorgen ervoor dat jouw contract start vanaf het moment dat jij de sleutels krijgt!
Omdat wij het voor je in orde maken kun jij je bezig houden met je spullen inpakken, of nieuwe meubels uitzoeken of even naar de bouwmarkt of… We houden je altijd op de hoogte via e-mail en zo hoef je hier niet meer naar om te kijken. Streep je energierekening maar al van je lijstje.
Vanzelf, jouw energiezaken altijd goed geregeld.
Neem contact op:
Princenhagelaan 13
4813 DA Breda
info@vanzelf.nl
085-05 13 800
Via de chat
BTW: NL860809444B01
KvK: 76852695
Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.
We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.
Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.