Vanzelf logo

Algemene informatie over Main Energie

Main Energie bied sinds 2003 zakelijke energie aan. Ze geven hun energie graag een gezicht door middel van een persoonlijke ervaring.

Ze noemen zichzelf de energiepartner van zakelijk Nederland. Bij Main Energie krijg je je eigen energiespecialist waarmee je samen naar de energiebehoefte en wensen van jouw onderneming kijkt. Hierdoor is jouw zakelijk energiecontract altijd goed afgestemd.

Je persoonlijke energiespecialist is direct voor je beschikbaar en heeft kennis en expertise over energiezaken. Hierdoor ontvang je snel advies en antwoorden op je vragen.

Zakelijke energieleverancier Main

Adres
Oplagestraat 1
1321 NK Almere

Opgericht in
2003


medewerkers

Klantenservice
Op werkdagen van 08.00 – 17.00 uur

Kosten klantenservice
Lokaal tarief

Is Main Energie een energieleverancier die past bij jou?

Bij Main Energie krijg je een eigen energiespecialist, waarmee je samen gaat kijken naar de energiebehoefte en wensen om zo tot een passend zakelijk energiecontract te komen. Ze zijn tegen stilzwijgende verlengingen van contract en doen veel onderzoek naar klanttevredenheid.

Ze zien zichzelf als een energiepartner dan een energieleverancier. Ze beloven klanten meer dan alleen een scherpe prijs voor elektriciteit en gas. Ze geven ook inzicht in je energie verbruik en gepast advies over besparingsmogelijkheden. Verder houden ze je op de hoogte van alle Nederlandse en Europese wetgevingen.

Je mag zelf een energieleverancier kiezen. Kijk daarom meteen of jij kunt besparen op je energierekening.
Wil je meer weten over door ons aangeboden energieleveranciers?
Bekijk dan onze energieleveranciers overzichtspagina.

Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.