Vanzelf logo

Algemene informatie over Gulf Gas and Power

Gulf is een toegewijd team met meer dan 50 jaar ervaring in energy trading, financiën en innovatie. Energie wordt zelf ingekocht op de markt. Daar hoort de juist informatie en kloppende facturen bij. Gulf wil graag een steentje bijdragen op de zakelijke energiemarkt door te zorgen voor transparantie, duidelijke informatie en dat alles op een efficiënte manier ingeregeld.

GulfCore platform is het digitale platform van Gulf. Hier vind je alle producten, kennis en ervaring van Gulf in een online omgeving. Het is zelfs beschikbaar voor realtime informatie tot de energiemarkt. Dankzij slimme algoritmes, enthousiaste mensen en automatische consultancy streeft Gulf naar energie voor de scherpste prijs.

Zakelijke energie Gulf

Adres
Vughterweg 47B
5211 CK ‘s-Hertogenbosch

Opgericht in
1901


medewerkers

Klantenservice
Op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur

Kosten klantenservice
Lokaal tarief

Is Gulf Gas and Power een energieleverancier die past bij jou?

Gulf Gas and Power levert zakelijke energie. Ze zijn met zakelijke energie begonnen omdat ze vonden dat bedrijven onredelijke prijzen betalen door gebrek aan transparantie, onnodige complexiteit, en chronische inefficiënte.

Het is een toegewijd team met meer dan 50 jaar ervaring in energie trading, Financiën en innovatie. Al hun ervaring, kennis en producten kan je terugvinden in hun Gulfcore platform.

Je mag zelf een energieleverancier kiezen. Kijk daarom meteen of jij kunt besparen op je energierekening.
Wil je meer weten over door ons aangeboden energieleveranciers?
Bekijk dan onze energieleveranciers overzichtspagina.

Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.