Vanzelf logo

Algemene informatie over Greenchoice

Greenchoice is in 2001 opgericht en onderscheidde zich van andere leveranciers door de eerste energieleverancier van Nederland te zijn die alleen groene stroom levert. 

Ze helpen zowel particuliere als zakelijke klanten met hun energiezaken. Door klanten te helpen met duurzame keuzes te maken. De duurzame energiebronnen van Greenchoice zijn Windenergie uit Nederland en Bosgecompenseerd gas. In 2020 telde Greenchoice 581.000 particuliere klanten en 47.000 zakelijke klanten. Daarvan hebben ze 231.000 klanten geholpen met zelf energie opwekken.

Samen met klanten en partners zet Greenchoice stappen richting een betere duurzame toekomst waarin geen fossiele brandstoffen worden gebruikt.

Energieleveracier Greenchoice

Adres
Kruisplein 15, 3014 DB Rotterdam

Opgericht in
2001

250
medewerkers

Klantenservice
Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

088-1051133

Kosten klantenservice
Lokaal tarief

Is Greenchoice een energieleverancier die past bij jou?

Wil je met jouw bedrijf verduurzamen? Greenchoice juicht dit van harte toe en helpen zakelijke klanten om groen bezig te zijn. Door met jouw bedrijf over te stappen op groene stroom en bosgecompenseerd gas van Greenchoice weet je zeker dat je alleen 100% groene stroom van Nederlandse bodem gebruikt. 

Ook helpt Greenchoice wanneer je nog een stap verder wilt gaan. Bijvoorbeeld door het plaatsen van zonnepanelen op het dak van jouw kantoor.

.

Je mag zelf een energieleverancier kiezen. Kijk daarom meteen of jij kunt besparen op je energierekening.
Wil je meer weten over door ons aangeboden energieleveranciers?
Bekijk dan onze energieleveranciers overzichtspagina.

Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.