Essent is opgericht in 1999 en sinds 2016 onderdeel van het Duitse energieconcern Innogy. Ze leveren elektriciteit en gas aan particuliere en zakelijke klanten in Nederland en België. Ze hebben hun hoofdkantoor in ‘s-Hertogenbosch. Verdere locaties hebben ze in Geertruidenberg en Moerdijk.
Essent wilt zakelijke klanten helpen. Dit doen ze door middel van een persoonlijk bespaaradvies voor de onderneming. Je krijgt tips en adviezen voor grote of kleine bezuinigingen, bijvoorbeeld door zuinige verlichting. Daarnaast krijgen blijvende klanten steeds hogere kortingen op hun energieproducten. Hoe langer je klant bent hoe hoger de korting wordt.
Als ondernemer heb je vaak weinig tijd om te onderzoeken op welke manier je de energiekosten omlaag kunt brengen of zo laag mogelijk houden. Essent ondersteunt hierin. De adviseurs van Essent staan klaar met een passend bespaaradvies voor jouw bedrijfspand.
Adres
Willemsplein 4
5211 AK s’-Hertogenbosch
Opgericht in
1995
2775
medewerkers
Klantenservice
Werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur
0900-1550
Kosten klantenservice
Lokaal tarief
Voor alle energiezaken ben je bij Essent aan het goede adres. Een scherp energiecontract, het bedrijf energiezuiniger maken bijvoorbeeld door middel van isolatie, Essent helpt. Ook biedt Essent haar klanten driedubbel voordeel door middel van een gratis klantprogramma. Zo kun je sparen voor korting op het stroomtarief.
Je mag zelf een energieleverancier kiezen. Kijk daarom meteen of jij kunt besparen op je energierekening.
Wil je meer weten over door ons aangeboden energieleveranciers?
Bekijk dan onze energieleveranciers overzichtspagina.
Neem contact op:
Princenhagelaan 13
4813 DA Breda
info@vanzelf.nl
085-05 13 800
Via de chat
BTW: NL860809444B01
KvK: 76852695
Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.
We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.
Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.