Vanzelf logo

Hulp nodig?
Wij helpen je graag.

Heb je vragen over onze dienstverlening? Waarschijnlijk is je vraag al eerder gesteld en vind je het antwoord bij de meest gestelde vragen. Mocht je geen antwoord op je vraag vinden kun je altijd contact met ons opnemen. We helpen je graag verder.

goedkoopste energie leverancier

Top 3 meest gestelde vragen.

Je meldt je gratis online aan. Eenmalig. Tijdens je aanmelding geef je jouw voorkeuren aan ons door, bijvoorbeeld ‘Nederlands groen’. Vervolgens controleren we samen of jouw gegevens kloppen. Dit proces duurt ongeveer 3 minuten.

Wij gaan dan op zoek naar een goede energiedeal voor jou. Jij bepaalt of je ons voorstel een goed aanbod vindt.

Nadat de aanmelding bij je nieuwe leverancier geslaagd is, houden wij in de gaten of er een betere energiedeal voor je in de markt is. Op het moment dat we die tegenkomen, laten we je dat weten via e-mail. Het gaat allemaal Vanzelf.

Als je huidige vaste contract nog loopt, kunnen we je nog niet helpen met een eventuele overstap maar je kunt je wel al bij ons inschrijven.

Door je nu al bij ons aan te melden kun jij ‘energiezaken regelen’ alvast doorstrepen op je to do-lijst. Wij houden dan de energiemarkt voor je in de gaten en nemen vanzelf contact met je op als je huidige contract bijna afloopt.

Ja. Onze service kost jou niets en je kunt onze samenwerking op elk moment kosteloos opzeggen. Wij zorgen er bovendien voor dat je bij een overstap nooit een boete betaalt doordat we rekening houden met de overstaptermijn bij je huidige leverancier.

Wij krijgen € 2,50 per maand van de energieleverancier waar jij naar overstapt. Deze vergoeding is gelijk voor alle leveranciers waar we mee samenwerken, we trekken dus geen partijen voor.

Wij staan live voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 om al jouw vragen te beantwoorden.

Live Chat

verwachte reactietijd: direct

Stel je vraag via de chat

info@vanzelf.nl

verwachte reactietijd: 4 uur

085-05 13 800

verwachte reactietijd: direct

facebook

verwachte reactietijd: 4 uur

Anderen gingen je voor​

Wil jij altijd goed advies over je energiezaken, persoonlijke service en elk jaar weten dat je goed zit? Daar helpen we je graag mee. Dit is wat onze klanten ervan vinden.

Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.