Vanzelf logo

Algemene informatie over GreenNL

GreenNL is onderdeel van Servicehouse en zij zijn weer onderdeel van Coolblue. Coolblue is het meest klantgerichte bedrijf in Nederland en België.

GreenNL wil helpen in de stap naar verduurzaming met groene stroom en CO2 gecompenseerd gas, zonnepanelen, laadpalen en investeringen in windenergie. Bij GreenNL zijn ze altijd op zoek naar praktische en duurzame oplossingen die het leven van de klant makkelijker maakt.

GreenNl Logo

Adres
Stationsplein 21
Amersfoort

Opgericht in
2001

250
medewerkers

Klantenservice
Op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur

Kosten klantenservice
Lokaal tarief

Is Green NL een energieleverancier die past bij jou?

Het zoeken naar een goede energieleverancier is niet altijd even gemakkelijk. Ze leveren allemaal gas en stroom en toch verschillen ze van elkaar. Bij het zoeken naar een nieuwe energieleverancier nemen wij de punten jij belangrijk vindt mee. Wil jij een energieleverancier die uitsluitend groene stroom levert? Vind jij een welkomstkorting interessant?  Tijdens jouw inschrijving geef je dit eenvoudig door. Heb je nog andere wensen? Laat het ons weten!

Door jaarlijks opnieuw naar je energierekening te kijken kun je veel geld besparen. Klinkt dit als veel werk? Is er al genoeg waar je aan moet denken? Schrijf je in bij ons en wij helpen jou steeds weer aan een nieuw energiecontract. Zo zorgen we ervoor dat energietarieven vergelijken of de beste energieleverancier voor jou vanzelf geregeld wordt!

Je mag zelf een energieleverancier kiezen. Kijk of jij kunt besparen op je energierekening.
Wil je meer weten over door ons aangeboden energieleveranciers?
Bekijk dan onze energieleveranciers overzichtspagina.

Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.