Vanzelf logo

Algemene informatie over Gewoon Energie

Gewoon Energie is in 2021 opgericht door Innova Energie.

Gewoon Energie, de energieleverancier voor Nederlanders die gewoon energie nodig hebben. Gewoon Energie biedt één soort groene stroom en één soort gas aan voor de scherpste prijs.

Gewoon Energie is een digitale energieleverancier. Zij streven ernaar om energiezaken eenvoudig en laagdrempelig te maken en geheel digitaal af te handelen, Geen papier, geen print. Een duurzaam pluspunt.

Gewoon Energie logo

Adres
Oude Middenweg 85
2491 AC Den Haag

Opgericht in
2021


medewerkers

Klantenservice
Op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur

Kosten klantenservice
Lokaal tarief

Is Gewoon Energie een energieleverancier die past bij jou?

Het zoeken naar een goede energieleverancier is niet altijd even gemakkelijk. Ze leveren allemaal gas en stroom en toch verschillen ze van elkaar. Bij het zoeken naar een nieuwe energieleverancier nemen wij de punten jij belangrijk vindt mee. Wil jij een energieleverancier die uitsluitend groene stroom levert? Vind jij een welkomstkorting interessant?  Tijdens jouw inschrijving geef je dit eenvoudig door. Heb je nog andere wensen? Laat het ons weten!

Door jaarlijks opnieuw naar je energierekening te kijken kun je veel geld besparen. Klinkt dit als veel werk? Is er al genoeg waar je aan moet denken? Schrijf je in bij ons en wij helpen jou steeds weer aan een nieuw energiecontract. Zo zorgen we ervoor dat energietarieven vergelijken of de beste energieleverancier voor jou vanzelf geregeld wordt!

Je mag zelf een energieleverancier kiezen. Kijk of jij kunt besparen op je energierekening.
Wil je meer weten over door ons aangeboden energieleveranciers?
Bekijk dan onze energieleveranciers overzichtspagina.

Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.