Vanzelf logo
gasprijs 2022

Tips tegen de stijgende gasprijzen in 2021?

Eind 2021 stijgt de gasprijs buitengewoon hard. energierekening die daaruit voortvloeit leiden tot veel onrust. Veel consumenten vragen zich wat dit betekent voor hun eigen portemonnee en energiearmoede – een term die we tot voor kort allemaal nog niet kenden – is opeens het gesprek van de dag. Wij hebben enkele vragen over jouw energiecontract tijdens deze gasprijs crisis op een rij gezet.

Lees meer »
woning verduurzamen

Woning verduurzamen? Het is duurzame dinsdag

Het is vandaag Duurzame Dinsdag. Op deze eerste dinsdag van september krijgen duurzame ideeën en initiatieven sinds 2004 een podium in politiek Den Haag. Het kabinet neemt op deze dag de Duurzame Dinsdag-koffer in ontvangst met honderden duurzame ideeën en initiatieven uit alle hoeken van onze samenleving. Vanuit duurzame Dinsdag ontstaan er genoeg ideeën en initiatieven om je woning te verduurzamen. 

Lees meer »
tips om energie te besparen

10 tips om energie te besparen in de zomer

Wie aan energie besparen denkt, denkt al gauw aan de winter. Als het buiten koud is kun je flink besparen op je stookkosten door slim met je energieverbruik om te gaan. Maar ook in de zomer kun je bewust je energiekosten laag houden. Wij zetten wat tips om energie te besparen hier op een rij.

Lees meer »
besparen op gas

Besparen op gas – stookkosten worden hoger

We moeten meer gaan besparen op gas en stroom . De afgelopen maanden zijn de prijzen die energieleveranciers voor gas en stroom betalen flink gestegen en dat zien huishoudens met een variabel energiecontract terug op hun energierekening.

Lees meer »
variabele energietarieven uitgelegd

De variabele energietarieven uitgelegd.

Weet jij niet meer wanneer je voor het laatst jouw energiecontract hebt vernieuwd? Dan is de kans groot dat jij een variabel energietarief betaalt. Wij leggen hier uit wat een variabel energietarief betekent.

Lees meer »

Klachtenprocedure

Vervelend dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht hebt. Om dit zo goed mogelijk op te lossen vragen we je om onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op.

Vanzelf energie

Je klacht is verstuurd!

We vinden het heel belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Jammer om te horen dat je een klacht hebt en DANK voor het melden hiervan. Binnen 14 dagen nemen we contact met je op. We gaan ervan uit dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Heb je ondertussen nog vragen? We zijn bereikbaar via de chat, e-mail of telefonisch op 085 – 05 13 800. We helpen je graag.